NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian

  • masa pelepasan:2024-06-13 11:08:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:595
  • Penerangan pantas:

    Napoli,Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk

Kandungan artikel

Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki jadi ia bukan masalah besar.

NapoliHidup di masyarakat hari ini adalah milik kita. Kerana masyarakat hari ini berkembang dengan cepat, segala-galanya berkembang dengan cepat. Kedua pembangunan teknologi dan perubahan dalam kehidupan tidak dapat dibayangkan kepada orang-orang di masa lalu. kehidupan indah tetapi kadang-kadang ia benar-benar kejam. Jadi untuk pegawai dalam industri logistik, bagaimana untuk membuat kerja mereka lebih efisien? Jembatan penerbangan hidraulik memberitahu anda.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Daliyat el KarmilKeuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Reason: The return valve is not closed.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.


NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian



Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

Jembatan boarding tetap mengadopsi pengawal PLC yang boleh diprogram, yang boleh mencapai kecerdasan dan paparan. Pada masa yang sama, sirkuit mudah dan kadar kesilapan rendah. Menurut struktur yang berbeza jambatan papan tetap: jenis garpu gunting (jenis garpu gunting tetap, jenis gerak), jenis silinder, jenis alis aluminum (lajur), jenis lengan lengan lengan lengan lengan (jenis lengan melipat), jenis silinder minyak lurus atas, lif kargo), peranti angkat kabel hidraulik. Minyak hidraulik membentuk tekanan tertentu dari pompa vane, dan penapis minyak, valv arah elektromagnetik anti letupan, valv throttle, valv kawalan hidraulik satu arah, dan valv keseimbangan memasuki ujung bawah silinder hidraulik,NapoliBridge Mobile Provincial Boarding, menyebabkan silinder hidraulik bergerak ke atas dan mengangkat objek berat. valv arah elektromagnetik anti letupan di ujung atas silinder kembali ke tangki minyak. Laras tekanan nilai dengan valv keselamatan dan perhatikan pembacaan pada ukuran tekanan.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Kost pembolehubahKonfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.


NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian



Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, mari tengok!

Berapa harganya?Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, dll.

Ciri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

NapoliSebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya,NapoliJembatan naik bimbit, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun,NapoliJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


CorpusChristiMaklumat produk lain
  • OstrovinkaMemangkat platform hidraulikSebut harga

    OstrovinkaMemangkat platform hidraulikSebut harga

  • OstrovinkaJembatan naik hidraulik bergerakJasa jujur

    OstrovinkaJembatan naik hidraulik bergerakJasa jujur

  • MonorJembatan boarding mudahKenapa suhunya tinggi

    MonorJembatan boarding mudahKenapa suhunya tinggi

  • MonorGerakan jambatan naik bimbitPengurusan kualiti rantaian bekalan

    MonorGerakan jambatan naik bimbitPengurusan kualiti rantaian bekalan

  • MonorPembuat lif villa rumah tanggaBuat inovasi jenama yang unik

    MonorPembuat lif villa rumah tanggaBuat inovasi jenama yang unik

  • GuelmimPemulihan pengubah kuasaMasalah pengendalian jahitan

    GuelmimPemulihan pengubah kuasaMasalah pengendalian jahitan

  • HalamanPanduan platform angkat hidraulik kereta apiCiri struktur yang perlu anda fahami

    HalamanPanduan platform angkat hidraulik kereta apiCiri struktur yang perlu anda fahami

  • HalamanJembatan naik hidraulik bergerakTeknologi penyimpanan

    HalamanJembatan naik hidraulik bergerakTeknologi penyimpanan

  • segera:Peringatan: Maklumat NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian memberi anda NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian oleh syarikat kami, perkhidmatan NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian. NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NapoliBridge Mobile Provincial BoardingPengelasan dan pemakaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!